onsdag den 1. maj 2013

Pause, tanker og ny computer!

Så er det vist på tide at jeg igen fik opdateret lidt her.

Dagene går stødt derudaf og de går stærkt. HgS er stadig helt vildt skønt..! Jeg er også begyndt at søge elevpladser. Skal til samtale et sted på tirsdag. Det bliver spændende at se hvad det så går ud på.
HgS har virkeligt været rigtig godt for mig. Jeg føler stadig at det giver langt mere mening end lærerseminariet. Håber at jeg langt om længe er havnet på den rette hylde. Jeg er i hvert fald rigtig glad for mine undervisere og det virker som om at de også kan lide det engagement og den energi jeg kommer med. Så det er jo rigtig positivt.

Jeg har købt ny computer. Var så træt af den gamle 10" som så ovenikøbet fik virus og andet skrammel og jeg synes den var MEGA irriterende. Heldigvis var det lige sådan en min fars kone manglede så den har hun nu købt.

Så nu sidder jeg med en ASUS på skødet faktisk en pink en af slagsen.
Den er købt i PROSHOP.dk og jeg kan kun anbefale det. Bestilte den søndag og jeg havde den tirsdag. Det er en demomodel, men den funger bare.
Den ser sådan her ud:














Som man nok kan regne ud, blev jeg heller ikke gravid 4. gang. ØVØV. Men det gav anledning til en pause i behandlingen. Hvilket har været rart. Det har været rart med et pusterum! Men nu er jeg så klar til 5. forsøg. Hvilket bliver det sidste på denne side af sommeren. Så må vi se om det giver pote.
Jeg gemmer det sidste forsøg til engang i oktober(hvis det ikke bliver lidt før).
Nå men jeg glæder mig lidt til denne omgang. Det har været læææænge at vente. Men skulle også være ved at være der hvor jeg kommer igang igen.
Jeg håber endnu engang at denne gang er lykkens gang. Det kunne været sååå fedt, hvis der langt om længe skete det mest ønskede.

Nåh ja og så er vi gået pollen sæsonen i møde. Hold nu op altså. Ja og forkølelsessæsonen, i hvert fald for mig. Øv bøv. Men så længe forkølelsen holder sig der hvor den er nu, så overlever jeg nok.
Pollensæsonen plejer at være grum så den glæder jeg mig bestemt ikke til. Jeg tror desværre at den kommer væltende med 100 i timen. For den har noget den skal have indhentet. Glæder mig til det bliver endnu varmere. Men klager bestemt ikke. Solen skinner og det er lyst fra man vågner og næsten til man går i seng igen. Det er dejligt!

Her til sidst vil jeg bare lige nævne det aller vigtigste, mest betydningsfulde menneske i mit liv, nemlig C. Hun er så vidunderlig dejlig at jeg næsten har svært ved at rumme det! Og er bare blevet så stor.

Det vil jeg sige godnat på.
XOXO Nymphadora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar