onsdag den 10. august 2011

Min første blogpost

Tja det er egentligt altid svært at starte en ny blog... Fornyligt åbnede jeg en på wordpress men synes ikke der var stor opmærksomhed der! Ikke fordi det er opmærksomheden der skal gøre det, da jeg blogger for min egen skyld men alligevel! Jeg ved at min mor har en blog herinde, så jeg tænkte at det måtte jeg så også prøve...!
Nå men altså jeg er 27 somre med fødselsdag i oktober, og C. min datter, er 5 år med fødselsdag i Juli… Det er så min egen lille familie.

Vi bor i en dejlig lejlighed på Frederiksberg! Med lækre udeområder og dejlige naboer. Her flyttede vi til i December måned sidste år, efter et brud med en kæreste.

Jeg er idag evig lykkelig over at vi fandt et så lækkert sted at bo! Vi elsker det begge!

Jeg er single.. Og har været det siden starten af november 2010! Har haft meget svært ved mænd og deres mærkelige ideer og deres ufattelige evner til at være ude af stand til at binde sig.. (det kunne også ske at jeg ikke helt var parat, men shhh, det siger vi ikke til nogen).

Jeg går på lærerseminariet! Nyder hvert sekund(næsten, er virkelig ikke glad for de eksaminer der følger med studiet!). Men nyder i hvert fald at kunne være så meget sammen med C. som overhovedet muligt!

Jeg synes ikke altid at det er lige nemt at være alenemor, men jeg prøver for det meste ikke at brokke mig over det.. ! Jeg elsker C. og jeg kunne aldrig finde på at gøre det om.. Hendes far har hende hveranden weekend og i nogle ferier, vi prøver så vidt muligt at få det til at køre bedst muligt!

Mere om mig og os må komme på et senere tidspunkt..:)

See ya out there…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar