torsdag den 11. august 2011

Den søde forberedelses tid...
Før sommerferien bestod jeg ikke min skriftlige eksamen og skal så derfor op til reeksamen her i august, nærmere bestemt får jeg udleveret materialet på mandag og skal side og stege i 6 timer tirsdag! Og det er det jeg så nu er gået igang med at forberede. Altså det jeg nu engang kan forberede.

Min date med "T" gik som sådan ret godt. Det er altid rart at finde ud af at man er den eneste han ser! :) Men jeg ved ikke.. Jeg ved ikke om mine følelser er der! Jeg ved ikke om jeg kan holde ud ikke at høre ret meget fra ham eller at han ikke somsådan bekræfter mig med andet end med sit blik. Ved det vitterlig ikke. Men det skal jeg vel som sådan heller ikke vide. Endnu i hvertfald.

Nå det var lige det for nu. :) ¨

XOXO Nymphadora

2 kommentarer:

  1. Halli-hallo og lige et øjeblik... ;o)
    Velkommen i Blogland... :o)
    Så har jeg da meldt mig som din første faste læser... Ser frem til at læse meget mere... :o)

    SvarSlet
  2. Jeg siger tak:) mange tak endda;)

    Nyphadora

    SvarSlet