onsdag den 7. september 2011

I morgen bliver dagen vi får kat...

Så er det i morgen at vi får kat. Mis.
Sød og kælen og så endda med økonomisk tilskud engang om måneden.. Så kan det da ikke blive bedre.. Eller datteren min er i hvert fald syngende glad. Og så må mor her jo bare følge trop... Men mon ikke også at jeg nok skal gå hen og blive glad for den...
Det er min veninde der må gå af med den, fordi de er flyttet et sted hen hvor den ikke kan komme ud. Og det vil den jo kunne her.
Så er det bare jeg krydser fingre for at det bliver vedtaget at vi må have husdyr. Meeeen mon ikke.. Vi er ikke de eneste i ejendommen der har dyr. Så kryds, kryds...

XOXO Nymphadora






1 kommentar:

  1. Ja ja...godt at glæden er stor...og Øjestenen er jo også vandt til kat hos faderen hendes...så det skal nok gå godt... Så må vi jo se om den også er så kælen når den ser mig... ;o)

    SvarSlet