onsdag den 7. september 2011

Lidt småt fra mig...

Jeg ved godt at jeg ikke er den bedste til at få skrevet her. Tiden går bare så hurtigt... Og næste øjeblik så er jeg så træt som et helt alderdomshjem, og må i seng.



Nå men vi vandt 2-0 mod Norge igår, JUBIIII...

Vi, datteren min og jeg, havde besøg af mor igår. Nøj hvor var det bare hyggeligt.. Også selv om
at jeg fik besked på at rydde op. ;) Meeeen synes nu altid at det er hyggeligt. Uanset hvad vi foretager os. Clara var hjemme hele dagen igår så hun fik også fuldt udbytte af mormor.



Jeg har i mellemtiden fået min første studiebog til dette semester. Nøj hvor er det fedt, ja tro det eller lad vær, jeg tror faktisk at jeg glæder mig lidt.:) Glæder mig til at komme ordentligt igang.



Så er jeg blevet forkølet, eller i hvertfald bare småsløj. Mit hoved er tungt og jeg nyser lidt ind i mellem.. Det er ikke særlig fedt.. Så tror jeg vil gå i seng og læse en bog. Det er hvad energien er til lige nu.

Men først vil jeg prøve at indsætte nogle billeder fra den forgangne tid.:)
Datteren min der bare synes hun var så sej;)
Smuksakken
Mine nye gummistøvler der ligner Hunter til forveksling, men er erhvervet i Fakta til 200 kr:)

Sidst men ikke mindst, datteren min igang med at spille Nintendo i morges oppe på min pude, det så bare rigtig hyggeligt ud, derfor billedet:) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Fine billeder af Øjestenen... :o)
    Jeg hyggede mig også gevaldigt igår, som altid, i jeres selskab... Tak, skat... :o)

    SvarSlet