onsdag den 28. september 2011

Tiden går derudaf..
Katten har været i løbetid den sidste uges tid.. Miav miav.. Åhh mine øre er glade for at det er overstået! Glæder mig til at vi kan få hende steriliseret! Det bliver såååååå godt, ikke at skulle tænke over at hun ikke må komme ud.. :) Meen det må lige vente lidt... Udover det er hun faldet rigtig godt til og har nu fået navnet Rosa. Det tager lige et stykke tid at vende sig til at kalde hende ved navn. Men det skal nu nok komme.

Nært forestående er datteren min og min egen fødselsdags komsammen. Det ser ud til at det bliver strålende vejr. Hvilket jeg faktisk sætter stor pris på! For det er således, at jeg da jeg inviterede, ikke tænkte over at der altså jo også skulle være plads til os allesammen, stuvet sammen i stuen eller eventuelt i køkkenet. Men alt dette er jo løst nu, da det bliver dejligt vejr, for så kan vi sidde udenfor!  Juhuuu siger jeg bare... :) 18 mennesker er altså mange mennesker. Men jeg glæder mig til at se dem alle sammen. Glæder mig til for første gang at have alle på besøg på en gang. Alle dem jeg gerne vil se.

Så fandt jeg den her video af datteren min, i gemmerne på den eksterne harddisk:

Er hun ikke bare helt fantastisk.. Anyways det synes jeg hun er.. :)
Og nøj hvor havde jeg glemt for helt igennem fantastisk hun var dengang også.. Ikke fordi jeg ikke godt vidste det dengang. Men havde glemt hendes udtryk og måden hun snakkede på.
Hun er 2 1/2 år på videoen. 
Hun er blevet så stor nu. 5 år gammel og skriver og staver. Så stor. 




Udover det går det sådan rimelig fint. Datteren min og jeg er ved at komme os over div sygdomme. Så vi er klar til at komme i børnehave og på studie i morgen. Det bliver helt klart tiltrængt og jeg glæder mig! 

Og så er dagen i dag, den dag hvor K. B. Hallen brændte. Og røgen blæste lige hen over hovedet på os. 

See ya,
XOXO Nymphadora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar