søndag den 7. oktober 2012

Jeg har taget en beslutning




Som titlen siger har jeg taget en beslutning. En beslutning der går ud på at hvis jeg ikke har noget det ligner en kæreste inden for det næste år, som fra i dag af. Så går projekt baby igang. Så laver jeg dæleme en baby selv. Eller får hjælp til det selvfølgelig.

Jeg vil ikke vente mere. Jeg bliver kun ældre og om et år og ti dage fylder jeg 30.

Jeg ved godt at 30 ikke er nogen alder, men det er det for mig, i hvertfald i forhold til det med børn. Jeg havde aldrig troet at jeg skulle blive 29 med kun 1 barn.



Jeg vil være "ung" mor. Til begge mine børn.



Når det er sagt er beslutningen taget. Og jeg glæder mig rigtig meget! Det er så fedt at vide at der slet ikke er særlig længe til. Beslutningen er taget og tænk sig, så er jeg måske mor igen om 2 år! Yeaii:)

Desuden har vi fået kanin:) Hun hedder Pifi og her er så et billede af hende: 


 XOXO
Clara ville åbenbart også være med;) 


I blog with BE Write

1 kommentar: