lørdag den 20. oktober 2012

Forargelse!

Jeg er forarget! Ganske enkelt. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der sker oppe i hovedet på de kvinder der vælger at få foretaget en abort grundet kønnet på babyen i maven. Det er da en snot forkælet tilgang til livet. Jeg forstår det simpelthen ikke!
Hvordan kan man overhovedet få sig selv til det? Det er et liv man skaber derinde i sin mave! Det burde simpelthen ikke være muligt!

Og så til den debat der foregår omkring amning.
Det er det mest naturlige i verden at amme sit barn. Når det er sagt er vi alle forskellige og vi skal alle have lov til at være her. Beværtningen kunne have gjort opmærksom på deres politik før disse kvinder bestilte deres mad! Det kan også stå på skilte. Og derefter kan de henvise til ammerummene der er indrettet til netop det formål rundt om i Tivoli.
Dog mener jeg også at de fleste kvinder er gode til at skjule deres amning under diverse klæder, for netop ikke at støde nogen. Det er jo bare bryster. Alle kvinder har dem, og alle har set et par bryster på et eller andet tidspunkt i deres liv. Get over it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar