torsdag den 18. oktober 2012

Ventetiden...

Jeg fandt heldigvis videoen senere! :) Den gjorde stor lykke hos min søster.. :)

Det var helt vildt dejligt at se på de gamle billeder, og videoer. Hun var også dengang bare så dejlig og glad! :)

Jeg synes vente tiden er lang. Der er længe til at jeg skal til samtale inde på Danfert. Har overvejet og ringe til dem og spørge om der er flere ting jeg kan få gjort inden samtalen. Har nu kigget lidt på brugte barnevogne og tremmesenge da det primært er det jeg mangler. Heldigvis kan jeg se at det er muligt at købe uden at det koster en halv bondegård. Også i rigtig god stand.
Jeg har en smule traumer efter den barnevogn jeg havde til C. Den punkterede hele tiden og var i det hele taget rigtig dårlig. Denne gang er jeg på udkig efter en vogn med punkterfri dæk!
Jeg har liften fra C. og jeg har sådan en "voksi-pose" som ikke er en ægte men en fra føtex eller sådan noget. Men det fungerer som den skal. Så har jeg en slynge, som jeg også brugte ret meget da C. var mindre. Den var virkelig god når hun var inde i perioder, hvor hun ikke ville være andre steder end helt tæt på mig...!
Jeg kunne denne gang godt tænke mig en ordentlig bæresele eller en vikle til hvis vi skal ud og gå hvor det er upraktisk at have barnevogn med. (og selvfølgelig ikke længere tid af gangen). Slyngen er ikke så god til netop det. Synes jeg.
Hmm redebyggeren mig... Det er bare så stort et ønske.. Tør jo ikke rigtig købe noget endnu... Selvom at jeg er overbevist om at der jo kommer en baby, spørgsmålet er jo bare hvornår..:) Alle de tanker..

XOXO Nymphadora


Ingen kommentarer:

Send en kommentar