torsdag den 25. august 2011

26. Juli 2011 - kæreste at over alt

Kald mig bare bitter, eller andet... Meeen kender I det når en af ens bedste veninder finder en rigtig god mand, og at de begge føler det skal plastres ud på facebook eller pr SMS??
Agrrr det er til at blive tosset over! Det er ikke kun hende der plastre face til med div. tilkendegivelser over at de har den dejligste mand/kæreste! Men alligevel.. Her sidder jeg, single, godt nok med en date nr. 4 med den samme mand, men alligevel! Det er sgu da til at brække sig over! Åhh den søde kærlighed!
Det kommer sig nok også af at jeg virkelig godt kunne tænke mig at se manden igen! Og helst meget snart! Men men men... Det kan ikke æads sig gøre, næ nej for han er i sommerhus med sine kolleger, hvorefter han tager turen hjem til sin familie! Agr! Svært!
Nå men tilbage til de kvælende kærestepar! Jeg er jo i bund og grund en smule jaloux... Men derfor må jeg godt brokke mig! Synes det er kvalmende at poste på hjerter på face! Synes det er absolut kvalmende at skrive at nu har ham altså købt blomster, eller nu har han sagt at han meeeeeget hellere ville ligge i sengen sammen med hende end at tage på arbejdet!

Misforstå mig nu ikke, det er jo helt fantastisk at disse kvinder og mænd har fundet hinanden... Og det er da også rigtig dejligt at de holder af hinanden, bevares!
Jeg har selv været dér! Jeg har selv postet kvalmende ting på face!
Dog er jeg aldrig den der skriver og siger at min datter er den bedste i verden, det må verden sgu selv bedømme, at jeg synes hun rocker min verden er der jo ingen der er i tvivl om! I hvertfald ikke dem som kender mig! :)

Hvorfor er det sådan at jeg vitterlig lige pludselig gerne vil have mig en kæreste?!? Jeg har i mange måneder, og jeg mener måneder virkelig indædt hadet mænd! Har virkelig synes de var nogle fjols! Værre endnu! Virkelig nogle idioter der absolut ikke fortjente noget som helst af mig og min kærlighed!
Men nu, nu vil jeg gerne have en at dele nætterne med, dagene med, oplevelserne med, både de gode og de dårlige!
Hmm livet! På godt og på ondt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar