torsdag den 25. august 2011

26. Juli 2011

Jeg havde jo som skrevet en blog i et andet blogfora, de blogindlæg jeg skrev der vil jer her udgive nu:)
Dette indlæg er fra d. 26. Juli-2011
Hej! Dette er så min første post...
Lidt om mig... Jeg er mor til en pige, der lige er fyld 5 år! Det gjorde hun her d. 13. Juli!

Jeg selv er 27 år og går på lærerseminariet! Jeg starter 5. Semester omkring midten af september.
Jeg her prøvet at blogge før men det bed sig ikke rigtig på, selvom jeg synes det var rigtig fedt! Men dengang kunne man heller ikke gøre det på andre tidspunkter end foran sin computer! Heldigvis er det ikke sådan længere:)
Anyway, jeg er single... Flyttede fra x'en sidste år i december! Det var en hård tid, men er nu nogenlunde ovenpå igen:)
Jeg dater en fyr... Jeg ved ikke rigtig hvad han vil... Jeg burde jo egentlig bare tage det stille og roligt! Nyde det når vi var sammen og ellers bare lade tingene ske...
Meeen jeg er bare et analyserende væsen, og alt bliver kørt igennem processen! Hvilket nogle gange er til at få pip af!
Facts er at jeg synes han er sød! Han er god til at få mig til at føle mig tilpas! Sex'en er virkelig god!
Situationen er anderledes end den plejer at være:
1. Fordi han er en jeg har kendt på det professionelle plan i 2 år.
2. Fordi det virker som om han synes rigtig godt om mig, men han skriver ikke selv nogle sms'er til mig!
3. Fordi han er en jeg rent faktisk har syntes var fræk siden jeg så ham for første gang. Jeg er ikke vant til at få det jeg eftertragter.
4. Fordi vi snart har 4. Date... Jeg har aldrig været på så mange dates med en og samme mand uden at have været kærester med vedkommende...
Denne situation er altså helt ny for mig!
Forvirrende, skræmmende, men rart på den forvirrende måde! - og hvorfor, jo fordi jeg ikke er klar til det stormfulde!
Er jeg betaget? Ja det er jeg...
Kan jeg blive forelsket? Måske...
Men hver ting til sin tid!

Som så mange andre er jeg dybt berørt over det der skete i Oslo og ikke mindst Utøya! Jeg har grædt sammen med Nordmændene! Sørget sammen med dem! Det er så grusomt! Jeg kendte ingen derovre, men er selv socialdemokrat! Det er ufatteligt hvad de unge har gået igennem! Laaangt ud over ens egen fatteevne!
Jeg kondollere til dem der har mistet! Til dem der overlevede ønsker jeg den lyseste fremtid for!
Der løb jeg så tør for ord...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar