torsdag den 25. august 2011

De små ting i hverdagen...

Ja så blev det torsdag aften. Sidder i skrivende stund ude på min altan. Hvilket er virkelig lækkert. Nå men dagen er på hæld, som man siger. Aftenen er indtrådt. Og her sidder jeg. Datteren min er puttet, i min seng. Hun skal til sin far i morgen, og så har jeg en weekend for mig selv. Og hvad skal den så bruges til? Jo altså, skal have ordnet nogle ting. Jeg skal ud til min mor og se om jeg kan finde ting, af mine egne jeg kan sælge! Uff siger jeg bare! Jeg er ikke god til at gå af med mine ting, men min veninde og jeg har en stand på et loppemarked om 14 dage, og et eller andet skal jeg jo byde ind med! Jeg har jo også en masse legetøj, som datteren min ikke leger med mere. Og mon ikke også der skulle være noget af mit eget gamle, som ikke er nødvendigt at have længere... Desuden så er der vist også en del af C's (min datter) tøj, som jeg jo heller ikke har brug for længere. Nå men det korte af det lange er at jeg vist skal have ryddet lidt ud af gemmerne, og dele af de ting står i min mors kælder. Og hvad skal jeg eller i weekenden? Ingenting, absolut intet.
Måske skulle jeg få kigget på hvor jeg evt kan søge nogle legater. Jeg har ikke super mange penge at rutte rundt med. Det kunne være ganske lækkert hvis et par legater kunne hjælpe lidt på økonomien, så jeg kan tage tullen med i Tivoli, eller til et års kort i zoo, savner det virkelig meget. Vi havde det sidste år, og brugte det flittigt! Nå men hvis der er nogen der kigger forbi min blog, og har prøvet at søge legater, er i meget velkomne til at byde ind med viden:)

Det er de små ting i hverdagen der gør lykke, ik? Det er det for mig i hvertfald. C's hår er nu blevet så langt at jeg kan flette det! Og ikke kun flette småt, hvilket vil sige at jeg nu kan bagomflette! Jubii...
Jeg har bagt grove pitabrød i dag! Hvilket jeg ikke har gjort siden jeg boede sammen med min eks. Det gjorde stor lykke i det lille hjem dengang, og nøj hvor er jeg glad for at det stadig gør. Elsker at bage dem, de smager såååå godt! Og tager ikke alverdens tid at lave, ikke hvis man ikke kigger på hævetiden i hvertfald;)

Derudover siger jeg tak til min første faste læser, giver hende et knus i morgen som tak for opbakningen;) Elsker dig mutti;)

Det var vist det for i dag, kunne sagtens berige dette indlæg en del mere, men hvad skal jeg så skrive de næste par dage?!? Thihi...

XOXO NymphadoraBagomfletningen:) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar