torsdag den 25. august 2011

Så blev der vist lige opdateret lidt profil :)

Som overskiften rigtig nok siger fik jeg da lige ordnet nogle forskellige ting. :)
Nu er det i sandhed min helt egen blog. Baggrunden er datteren min, der sidder i Alanya, Tyrkiet, og virkelig indtager og nyder alt hvad hun kan mærke og se. Hun elskede at sidde nede ved stranden og bare kigge ud over havet. Det så meget fredsfyldt ud når hun gjorde det. :)
Fik også lige tilføjet et billede af C's hår som jeg flettede tidligere i dag. :)

Min smukke, smukke pige:) Nu ligger hun her ved siden af mig i sengen og sover. Hun ser så dejlig ud:) Mmm det er nydning.

Nå vil ønske alle i Blogland en god nat søvn, jeg vil i hvertfald tusse længere ned under dynen lige om lidt.. :)

XOXO Nymphadora



Ingen kommentarer:

Send en kommentar