fredag den 26. august 2011

Valg og valgkamp

åhh ja.. Så trykkede han på den der skide røde valgknap. Og så ruller møllen.. :)

Det skal nok blive rigtig sjovt at se hvordan det udvikler sig..
For mit vedkommende kunne vi sagtens have valg i morgen. Jeg har truffet mit valg. Og der er intet af det valgævl der kommer nu, der kommer til at ændre min holdning og mit ståsted.

Dog bliver valgkampen dog alligevel fulgt. Også fordi jeg gerne vil give min datter et indblik i hvad det vil sige at der snart kommer et valg og hvorfor vi skal stemme. Det kan godt ske at det er tidligt. Hun er trods alt kun 5 år. Men alligevel. Alle kommer til at snakke om det. Så er det da bedre at prøve at give hende en lille indsprøjtning af valg. :)

Så blev jeg tagget på den første blog. Nemlig min mors! Det er nu hyggeligt.. :) Jeg håber at dem der kigger forbi hendes blog også vælger at kigge forbi her.. :)

Billeder fra de sidste par måneder kommer på i løbet af de næste par dage.

XOXO derude her til aften :)
Nymphadora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar