fredag den 2. september 2011

Så blev man dansklærer og meget, meget mere!

Så blev det fredag.
Datteren min har været hjemme en hel uge. Det har både været godt og skidt.
Jeg har haft en uge med meget svingende humør. Jeg kan ikke forklare hvorfor. Godt nok har det været den tid på måneden. Men alligevel. Måske er det cigaretterne der gør det. Hvilket også er slut d. 13. for der starter jeg på semi igen. Og tænker at det er god grobund for at stoppe - igen!

Jeg kan dog berette om at jeg nu er dansklærer! Jepper, jeg bestod min skriftlige eksamen! Og Juhuu for det. Det var godt nok tiltrængt. Har været møg nervøs for at jeg ikke bestod eksamen.
Men det gjorde jeg altså og kan nu med ro i sindet starte på 5. semester.

Wau. 5. semester. Og jeg har lyst til at starte. Det er vildt. Og jeg er rent faktisk uddannet noget nu. I hvert fald på papiret.

I dag er det jo som sagt fredag. Og om fredagen skal der hygges med pandekager. I hvert fald hveranden fredag.
Når Clara er hjemme hygger vi med pandekager. Mmm.. Det er en hyggelig lille tradition, som jeg håber bliver opretholdt i mange år endnu.

Igår var der planlagt en tur ind i Fætter BR og DisneyStore. Datteren min havde en fyldt sparebog som brændte en smule. Vi mødtes med mormor/min mor, inde på McD, hvor vi lige havde fået lidt mad. C havde lagt ud med at hun gerne ville have sig en Rapunsel dukke. Så vidt jeg huskede var den billigere(og lidt anderledes) i DisneyStore, så hun skulle ikke købe den i BR. Derfor endte hun med at købe noget andet disney halløj som var sat ned til en 50'er.

At sætte datteren min løs i DisneyStore er noget helt specielt. Hun vandre rundt og er mange gange ikke til at finde fordi hun synes det hele er helt fantastisk. Hun endte med at købe en Rapunsel som er større end en Barbie, hvilket jeg helt personligt synes er fantastisk. Det er en super flot dukke, som ovenikøbet synger. Hele tiden næsten. :) C er glad, vi har redt håret et par gange efterhånden. Det bliver hurtigt filtret. Men flot det er den.
Desuden, kom vi forbi en skobutik. Jeg har på det sidste gået og manglet en form for basketstøvle af en art, en der altså gik op til anklen. Og det fik jeg så købt. Billeder kommer på senere både af den fine dukke som datteren min fik købt sig og begge mine sko, eller det ene par er faktisk et par støvler. Men billeder kommer der :)

Nå men jeg vil slutte for nu... :) Håber I får en god fredag aften derude...

XOXO Nymphadora



C. Med rapunseldukken BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar