onsdag den 10. oktober 2012

Dele fordele og ulemper, tanker om IUI

Som jeg skrev i mit sidste indlæg har jeg besluttet mig for at blive mor igen, bare alene.

Jeg har dog besluttet mig at det skal ske hurtigere end først antaget. Der er jo ingen grund til at udskyde når nu det er det jeg ønsker! :)
Dog er der visse forbehold. Hvis jeg ikke bliver gravid i januar eller februar, må projekt baby vente til oktober igen. Eller kommer det ikke til at passe med studiet. Og det skal da trods alt også passes.

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at det lykkes i første eller andet forsøg.
Dog ved jeg godt at det ikke nødvendigvis går sådan. Men håbet lever!

Det har været en svær beslutning. Også i forhold til om jeg ønsker en åben eller anonym donor.
Der er masser af pro's and con's. Jeg hælder til en åben donor, selvom det økonomisk er meget dyrere end hvis jeg tog en anonym donor. Jeg ville så nok også overveje at starte allerede i december.

Men nu hvor jeg har taget beslutnningen er jeg faktisk glad.. Og jeg glæder mig til at starte på behandingen. :)

Anyay det var bare det jeg gerne ville ud med for nu.

Eller der er faktisk en ting mere. Jeg var ovre på Datteren mins skole i dag for at snakke med skolelederen.
Jeg vil hører ham om det kan lade sig gøre at få hende i en 1. klasse i stedet for 0. klasse som hun går i nu.

Baggrunden for dette er at Datteren min allerede læser ret fint, og hun tager 2 tabellen helt uden at jeg har lært hende det og jeg kan hører på hende at hun er igang med at skabe hypoteser for hvordan 3 tabellen virker.
Hendes 0. klasselærer vil umiddelbart ikke differentierer sin undervisning. Hvilket gør at datteren min finder det kedeligt at gå i skole. Ikke den bedste skolestart hvis man spørger mig.

Anyway that's all for today.

XOXO Nymphadora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar