fredag den 12. oktober 2012

Nu har jeg fået en henvisning!

Nå men kan så se at et af mine blogindlæg er forsvundet:(

Men jeg fik en henvisning til en fertilitetklinik i onsdags, min læge synes det var en god ide, og der var ingen ko på isen:) 

Jeg ringede til klinikken Danfert fredag og har fået en tid til samtale d. 2 november.

Imellemtiden skal jeg på min blødnings 2. Dag tage ind på et laboratorium og have taget diverse blodprøver. 
Hvilket gør at når jeg så kommer til samtale på Danfert er næsten alt klart. Så regner jeg med at de scanner mig for at se om alt er som det skal være, og at de laver en underlivsundersøgelse, og fjerner spiralen jeg har. Efter det går jeg ud fra at jeg er klar til første behandling til næste periode. Selvfølgelig hvis alle prøver er med godkendt resultat. Krydser fingre for at det går som det skal:) 

Har besluttet mig for åben-donor. Det skal være muligt for mit kommende barn at se den mand der har gjort dens liv muligt. 

Jeg er glad for at det er muligt at vælge! 

Det var det for nu... Håber I vil følge med..:) 


XOXO Nymphadora 


I blog with BE Write

Ingen kommentarer:

Send en kommentar