lørdag den 13. oktober 2012

Det er så dejlig med efterår:) Farverne er så fantastiske! Virkelig smukke:)

Nå men nu er det efterårsferie... Datteren min skal hjem til min mor/mormor fra mandag til onsdag...

Onsdag er det min fødselsdag! Så bliver jeg sørme 29 år! Der kommer mor så med datteren min og jeg vil så have dejlig lagkage og hjemmebagte boller parat. Desuden kommer min dejlige søster(K), hendes lillebror, og måske kommer hendes kæreste også..:) Det bliver rigtig hyggeligt.

Datteren min og jeg tog hjem til mor igår, hvor søster også var der. Fik spurgt om søster ville med ind og få taget de blodprøver jeg skal have taget i forbindelse med opstart af behandling, hvilket hun gerne ville! Yaii det er bare dejligt! Desuden spurgte hun om hun ikke måtte komme med til fødslen, og det må hun selvfølgelig godt, men nu skal jeg lige blive gravid først:) Hun var også med til datteren mins fødsel for 6 år siden:) Det var mor også, de var en dejlig støtte, så vidt jeg husker;) Jeg var ikke så opmærksom gennem fødslen, men kan huske hvor rart jeg synes det var at de var der efter! :)
Nå men nok om fødselssnak før der er en baby i maven:)

XOXO Nymphadora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar