søndag den 14. oktober 2012

Skal allerede i morgen ind og have taget diverse blodprøver.

Jeg er lidt spændt på at se hvad prøverne viser.

En af prøverne omhandler mit stofskifte. Det er den prøve jeg er mest spændt på.

Jeg har haft noget med mit stofskifte før, så derfor er jeg spændt på om lige netop det skal forhindre insemination på denne side af jul. Jeg krydser fingre for at det ikke gør.



Datteren min har bare hygget sig i dag. På trods af at vi intet har lavet i dag, har hun ikke været sur, og umulig. Det er virkelig rart. Den var ikke gået for en måned siden. Der var hun gået heltop i limningen.

I går hvor vi heller ikke lavede ret meget fik hun læst tre læsebøger og lavet stort set alt det hun har fået med hjem fra skolen til ferien.

For at vende tilbage til i dag, så har vi for længe siden købt en papmache kat til at male, denne fik hun så malet i dag... Den kom til at se sådan ud:.(tager et billede senere og lægger ind)




 Jeg har fået sat Pifi op på vores sofabord så hun er kommet lidt op. Det synes jeg personligt er rigtig fedt!Så bliver det også nemmere at gøre rent omkring buret. Og bare rare at nusse med hende.. Det virker heller ikke til at det har påvirket "ninen" overhovedet.



Så nu mangler vi et sofabord...:) Men det overlever vi nok for en stund.



Det var det for nu.

XOXO Nymphadora

I blog with BE Write

Ingen kommentarer:

Send en kommentar